1403/03/30

6 مرحله یادآوری ایمیل در جیمیل

مرحله ۱: Gmail را باز کنید

  • برنامه Gmail را در رایانه یا دستگاه تلفن همراه خود باز کنید.

مرحله 2: روی برچسب “همه نامه‌ها” یا “ارسال شده” کلیک کنید

  • روی برچسبی که حاوی ایمیل مورد نظر برای فراخوانی است کلیک کنید.

مرحله 3: ایمیل را جستجو کنید

  • از نوار جستجو در بالای صفحه برای جستجوی ایمیل بر اساس کلمه کلیدی، فرستنده یا گیرنده استفاده کنید.

مرحله 4: ایمیلی را که می خواهید فراخوانی کنید انتخاب کنید

  • وقتی ایمیلی را که می‌خواهید فراخوانی کنید پیدا کردید، روی آن کلیک کنید تا باز شود.

مرحله 5: روی منوی «بیشتر» کلیک کنید

  • روی سه نقطه در گوشه سمت راست بالای ایمیل کلیک کنید تا منوی “بیشتر” باز شود.

مرحله ۶: روی «یادآوری» کلیک کنید

  • “Recall” را از منوی “More” انتخاب کنید.

نکات:

  1. سریع باشید: به محض اینکه متوجه شدید که اشتباه کرده اید، ایمیل ها را به خاطر بیاورید. هر چه بیشتر منتظر بمانید، احتمال اینکه گیرنده قبلا ایمیل را خوانده یا به آن پاسخ داده باشد، بیشتر می شود.
  2. از ویژگی «یادآوری همه» استفاده کنید: اگر چندین ایمیل به یک گیرنده ارسال کرده‌اید، می‌توانید از ویژگی «یادآوری همه» برای فراخوانی همه آن‌ها به طور همزمان استفاده کنید.
  3. فقط فرستنده را فراخوانی کنید: اگر می‌خواهید فقط فرستنده ایمیل را فراخوانی کنید، می‌توانید به جای «یادآوری همه»، «فقط فرستنده را فراخوان» انتخاب کنید.
  4. استفاده از ویژگی «یادآوری با پیام جدید»: اگر می‌خواهید ایمیلی را فراخوانی کنید و همچنین پیام جدیدی به گیرنده ارسال کنید، می‌توانید از ویژگی «یادآوری با پیام جدید» استفاده کنید. .
  5. صادق باشید: اگر ایمیلی را به خاطر اشتباه به خاطر می آورید، با گیرنده در مورد آنچه اتفاق افتاده صادق باشید. برای هرگونه ناراحتی که ممکن است ایجاد کرده اید عذرخواهی کنید و توضیح دهید که چه مشکلی رخ داده است.
  6. از ویژگی “لغو ارسال” استفاده کنید: اگر ایمیلی ارسال کرده اید و بلافاصله متوجه شده اید که اشتباه کرده اید، می‌توانید از ویژگی “لغو ارسال” برای فراخوانی ایمیل قبل از دریافت ایمیل استفاده کنید. فرصتی برای خواندن آن.
  7. املا و دستور زبان خود را بررسی کنید: قبل از یادآوری ایمیل، مطمئن شوید که املا و دستور زبان خود را بررسی کرده اید تا از هرگونه خطا در ایمیل فراخوانی جلوگیری کنید.
  8. از لحن حرفه‌ای استفاده کنید: هنگام یادآوری ایمیل، از لحن حرفه‌ای استفاده کنید و از استفاده از زبان عامیانه یا غیررسمی خودداری کنید.
  9. روشن و مختصر باشید: مطمئن شوید که ایمیل فراخوان واضح و مختصر است و پیام شما را دقیقاً منتقل می‌کند.
  10. ایمیل فراخوان را تصحیح کنید: قبل از ارسال ایمیل فراخوان، آن را به دقت تصحیح کنید تا مطمئن شوید که هیچ اشتباهی ندارد.
  11. از ویژگی «یادآوری خط موضوع ایمیل» استفاده کنید: اگر می‌خواهید ایمیلی را به یاد بیاورید و همچنین موضوع را تغییر دهید، می‌توانید از ویژگی «یادآوری خط موضوع ایمیل» استفاده کنید.
  12. از ویژگی “یادآوری متن ایمیل” استفاده کنید: اگر می‌خواهید ایمیلی را فراخوانی کنید و همچنین متن ایمیل را تغییر دهید، می‌توانید از ویژگی “بازخوانی متن ایمیل” استفاده کنید.
  13. احترام داشته باشید: هنگام یادآوری ایمیل، به زمان و توجه گیرنده احترام بگذارید. از استفاده از تمام کلاه ها یا استفاده بیش از حد از علامت تعجب خودداری کنید.
  14. از ویژگی «یادآوری پیوست‌های ایمیل» استفاده کنید: اگر می‌خواهید ایمیلی را با پیوست‌ها فراخوانی کنید، می‌توانید از ویژگی «یادآوری پیوست‌های ایمیل» استفاده کنید.
  15. تنظیمات ایمیل گیرنده را بررسی کنید: قبل از فراخوانی ایمیل، تنظیمات ایمیل گیرنده را بررسی کنید تا مطمئن شوید که می‌توانند فراخوان دریافت کنند.
  16. از ویژگی «وضعیت فراخوان ایمیل» استفاده کنید: اگر می‌خواهید وضعیت ایمیل فراخوان‌شده را بررسی کنید، می‌توانید از ویژگی «وضعیت ایمیل فراخوان» استفاده کنید.
  17. استفاده از ویژگی “یادآوری سابقه ایمیل”: اگر می‌خواهید سابقه ایمیل فراخوان شده را مشاهده کنید، می‌توانید از ویژگی “تاریخچه ایمیل فراخوان” استفاده کنید.
  18. از مناطق زمانی آگاه باشید: هنگام یادآوری ایمیل، از مناطق زمانی آگاه باشید و زمان بندی را بر اساس آن تنظیم کنید.
  19. استفاده از ویژگی “یادآوری ایمیل”: اگر می‌خواهید برای ایمیل فراخوان شده یادآوری تنظیم کنید، می‌توانید از ویژگی “یادآوری ایمیل فراخوان” استفاده کنید.
  20. از ویژگی «فیلتر فراخوان ایمیل» استفاده کنید: اگر می‌خواهید فراخوان‌ها را بر اساس فرستنده، گیرنده یا موضوع فیلتر کنید، می‌توانید از ویژگی «فیلتر فراخوان ایمیل» استفاده کنید.
  21. از ویژگی “یادآوری الگوی ایمیل” استفاده کنید: اگر می خواهید از یک الگوی از پیش نوشته شده برای استفاده مجدد استفاده کنید برای تماس با ایمیل‌ها، می‌توانید از ویژگی «Recall email template» استفاده کنید.
  22. سفارشی کردن ایمیل فراخوان: اگر می‌خواهید ایمیل فراخوان را سفارشی کنید، می‌توانید از ویژگی «سفارشی‌سازی ایمیل فراخوان» استفاده کنید.
  23. استفاده از ویژگی «بازخوانی ردیابی ایمیل»: اگر می‌خواهید وضعیت ایمیل فراخوان‌شده را ردیابی کنید، می‌توانید از ویژگی «ردیابی ایمیل فراخوان» استفاده کنید.
  24. از ویژگی «تأیید ایمیل فراخوان» استفاده کنید: اگر می‌خواهید تأیید کنید که گیرنده ایمیل فراخوان را دریافت کرده و خوانده است، می‌توانید از ویژگی «تأیید ایمیل فراخوان» استفاده کنید.
  25. از ویژگی «لغو ایمیل فراخوان» استفاده کنید: اگر می‌خواهید ایمیل فراخوان‌شده را لغو کنید، می‌توانید از ویژگی «لغو ایمیل فراخوان» استفاده کنید.
  26. از محدودیت‌های سرویس گیرنده ایمیل آگاه باشید: برخی از مشتریان ایمیل ممکن است محدودیت‌هایی در فراخوانی ایمیل‌ها داشته باشند، بنابراین قبل از تلاش برای فراخوانی ایمیل، از این محدودیت‌ها آگاه باشید.
  27. استفاده از ویژگی «بازخوانی ایمیل‌ها»: اگر می‌خواهید ایمیل فراخوان‌شده را به گیرنده دیگری باز ارسال کنید، می‌توانید از ویژگی «بازخوانی ایمیل بازخوانی» استفاده کنید.
  28. استفاده از ویژگی «تخصیص ایمیل فراخوان»: اگر می‌خواهید کار فراخوانی ایمیل را به شخص دیگری محول کنید، می‌توانید از ویژگی «تخصیص ایمیل فراخوان» استفاده کنید.
  29. از ویژگی «یکپارچه‌سازی ایمیل فراخوان» استفاده کنید: اگر می‌خواهید قابلیت فراخوانی را با سایر سرویس گیرندگان یا برنامه‌های ایمیل ادغام کنید، می‌توانید از ویژگی «یکپارچه‌سازی ایمیل فراخوان» استفاده کنید.
  30. از ویژگی «گزارش ایمیل فراخوان» استفاده کنید: اگر می‌خواهید در مورد ایمیل‌های فراخوان شده گزارش ایجاد کنید، می‌توانید از ویژگی «گزارش ایمیل فراخوان» استفاده کنید.
  31. از ویژگی “آموزش ایمیل فراخوان” استفاده کنید: اگر می خواهید مشتری ایمیل خود را برای شناسایی و فراخوانی انواع خاصی از ایمیل ها آموزش دهید، می‌توانید از ویژگی “آموزش ایمیل فراخوان” استفاده کنید.

عناوین مرجع معتبر:

  1. “یادآوری ایمیل: راهنمایی برای فراخوانی موثر ایمیل ها” توسط انجمن ارائه دهنده خدمات ایمیل (ESPA)
  2. “یادآوری ایمیل ها: راهنمای گام به گام” توسط Gmail
  3. “نحوه فراخوانی ایمیل در Gmail” توسط PCMag


فرم در حال بارگذاری ...